MÄTT

Hejsan hoppsan!

Någon mer än mig som också är bakis? Eller så bakis är jag inte, är bara rejält jävla törstig :p haha. Var bra att jag testade att dricka varannan grogg och varannan läsk. Det är nog de som gjort att jag inte blivit så fruktansvärt bakis som jag brukar bli! Och så blev jag inte äckligt full heller :)

Vi har nyss ätit middag, blev korv och makaroner.. Orkade inte börja göra någon super middag idag.. :p haha.
Väntar nu på att Sanningens ögonblick ska börja :) Det är så himla bra!
På ett sätt skulle jag vela vara med där! Men ändå inte, dem har såna jävliga frågor ibland som jag inte skulle vela svara på .. :p Fast att jag är en ärlig människa! Men vissa saker vill jag helt enkelt hålla för mig själv, eller så bara att dem närmaste får veta.. Fredrik berättar jag då allt åt.


Aja, nu ska jag läsa lite bloggar igen, sen ska jag lägga mig ner här i sängen och se på när Fredrik sitter och spelar :p


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0