MÅNDAG

Goddag!

Idag är det väldigt fint väder! Solen lyser på och det är varm som bara den ute! Så idag ska det bli en mysig promenad med hundarna!
Och hela gården är som en enda stor vattenpöl :p jobbigt när det är lite grus/massor av lera under snön, kommer fan inte gå att köra ut med bilen när snön är helt borta :p haha. Eller så kommer fälgarna vara fulla med lera.. Usch!
Längtar till sommaren som fan nu :)

Idag har man sovit länge igen, de var ju som ganska så skönt, men måste börja sätta klockan att ringa tidigare, annars vänder jag på dygnet till skolan börjar igen, och då kommer jag inte orka med den!
Ja, fast kommer nog ändå att gå och sova när Fredrik lägger sig, han är ju så trött efter att han kommit hem från 12 timmars fixande med traktorn.. Dem borde nog snart vara klara med den tycker man.. :)

Aja, nu ska jag ta och fixa fram lite frukost ! :)


Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Igår körde jag förbi erat hus, såg du mig? xD

Jag stannade vid erat hus, lyckades få kärringstopp en gång xD

2009-04-13 @ 16:21:20
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0