LISTA

1. Tre ord varför du sist spydde? Har missbildad magsäcl
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? Var sur
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Kollade in snygga Paul Haukkas facebook ;)
4. Vad hände dig 1995? vette fan, jag fanns :p
5. Vem fick dig att skratta senast? Fredrik :)
6. Vilken färg är din hårborste? Svart
7. Vad köpte du sist? En Trocadero och ett ciggpaket...
8. Vilken färg har du på din tröja? svart
9. Var förvarar du dina pengar? På mitt konto/fonder
10. Hur var vädret igår? Kallt
11. Vad ser du framemot? Sommarlovet
12. Snarkar du? Ibland
13. Vad är 15? En ålder
14. Vilken skostorlek har du? 38
15. Vill du klippa dig? Ja!!!
16. Är du över 25? Nej
17. Pratar du mycket? Ja :p eller de beror på vem jag pratar med :p
18. Kollar du på O.C? Gjorde de tidigare.
19. Har ditt namn ett "x" i det? Nej
20. Känner du ngn som heter Steve? Nej, men Steven :D
21. Hittar du på egna ord? Nja, men jag kan säga fel.. Typ "grovare" fast de ska vara "grövre" :p haha
22. Är du en typiskt svartsjuk person? Nej, inte vad jag kan tycka, har väl varit, men inte sen jag blivit tillsammans med Fredrik :)
23. Vad har du för mobil? Sony Ericsson k810i
24. Vem ringde dig senast? Fredrik
25. Biter du på naglarna? Nej
26. Har du lockigt hår? Nej
27. Vilken konsert ska du på härnäst? Nå i Torneå, förhoppningsvis :)
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? De behöver jag inte gå in på .
29. Hur många gånger har du svurit idag? Ganska så många gånger.
30. Vilket ord säger du ofta? va? .. men de är för att jag har dålig hörsel :p
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Japp
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? Felix :D
33. Vad borde du göra nu? Plugga
34. Har du något smeknamn? Snadra, smiih :p
35. Sover du mycket? Nej
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? Vet ej
37. När var du sist ute? Igår
38. Har du gråtit idag? Faktiskt ja, blev så förbannad på Steven.
39. Är du en glad person? För de mesta :)
40. Har du roligt nu? Nej, de kan man som inte säga.
41. Vad äter du helst? Köttfärsgratäng och lax !
42. Vem var du med sist? Fredrik :)
43. Pratar du i sömnen? Vad jag vet har de bara hänt en gång. Men brukar vakna av att jag skrattar.
44. Vem kramade du sist? Fredrik :)
45. Nämn den bästa personen Fredrik :)
46. Tycker du om någon just nu? Ja
47. Vill du flytta? Ett större hus skulle väl inte vara så tokigt :p
48. Hur ofta borstar du tänderna? De beror på hur trött jag är. 1-2 ggr om dagen. äckligt, jag vet!
49. Är du egoist? Nej, ibland kan de väl hända. om jag är sur.
50. Gillar du att bada? de beror på, på badhus går de bra, men inte utomhus!
51. Skrattar du åt allt? Nja, men har dåligt humor, så skrattar lätt :p
52. Vem får dig alltid att skratta? Fredrik, Felix.. Och andra :)
53. Gråter du när du tittar på filmer? Det har hänt någon gång :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0