KÖRKORTSTILLSTÅND!

Jag har ju glömt bort att berätta att jag fått körkortstillstånd! :D
Har varit så seg på att söka de, men för några veckor sedan var jag och Fredrik i Haparanda så att jag kunde göra synkontrollen osv.. :) och jag har fått papper förra veckan om att jag fått tillstånd! Fyfan vad lycklig jag är!

Men nu har dem gjort om lite, man måste nu gå någon slags riskkurs eller vad fan de nu var.. De infördes den 1 april, och man behövde inte gå den kursen om man redan fått godkänt på tex teorin. Men jag har ju inte gjort något prov när jag inte haft körkortstillstånd.. Så nu är det bara att gå på den där kursen med ett leende på läpparna! ;)


Kommentarer
Postat av: Amy.C

jodå:D



min helg har varit underbar faktiskt..

utom jag har saknat min pv som bor i göteborg..han kunde inte komma till min fest..så dt var lite tråkigt..men men man klarade sig ändå utan honom:p hehe=)

2009-04-06 @ 17:47:17
URL: http://amychen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0