JÄVLIGT BILLIG

Nu har vi äntligen fått tillbaka vårat internet! De kom precis en tekniker hit och sa att de var ett träd som fallit över våran ledning vid Sangisälven. Så det blir nu att ringa till BBB och säga att vi inte ska betala ett skit för den här veckan som vi har varit utan internet!

YEYY.. Min dag är räddad!

Denna dag började jävligt dåligt. Steven har ätit upp mina adidasskor, och pissat på mina Reebok, så dem fick åka i tvätten. så tog mig inte till skolan..
Måste köpa mig ett par nya skor, så enkelt är de!
Så Steven är väldigt billig idag. köp han! .. 10kr och en dricka så är han din!


Aja, nu ska jag läsa bloggar som jag inte har kunnat göra på flera dagar!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0