inget internet

Jag har inte uppdaterat min blogg nu på flera dagar pga att vårat internet slutat funka efter att vi haft lite storm hemma. Måste vara en kabel eller liknande där ute som gått sönder, vi väntar på att en tekniker ska komma och kolla på felet..

Idag har jag varit på jägarexamen, enda lektionen som jag har på onsdagar.. Efter de for jag till stan med Nadja och shoppade lite.. :p

Jag och Nadja tog ett stort beslut idag ;D haha. och nu frågar vi oss själva vad FAN vi har gjort :P hahahaha! Aja, de här kommer bli bra.. ;p hoppas vi!


Aja, sitter nu hemma hos Nadja och hennes man. Ska snart ta bussen hem.. så nu ska jag kolla någon blogg, den så ska jag gå till bussen!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0