HALLOJ!

Hej alla morgontrötta och morgonpigga! Ja, jag är ju en av dem morgontrötta, har vaknat för en timme sedan :p haha.

Direkt vi vaknade så började Fredrik dammsuga och skura köket! :O Helt otroligt! Han måste ha fått nå fnatt som börjar nu direkt han vaknar :p haha.
Jag själv har plockat ihop tvätt och hundarnas grejer, så nu håller jag på och tvättar för fullt! :) Ska snart börja duka fram frukost och sen ska jag diska :)

Nej, nu måste jag underhålla Felix, han springer annars runt där Fredrik nyss har skurat :p
AJJ! nu klöser han mig på ryggen och biter i min troskant, och han får med sig mitt skinn också! Aja! nu blir det busa så att kuddar sprutar från soffan! :D

ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Amy.C

OMG..så lite tjejer?:O shit..

haha, trodde aldrig killar pratar så mkt skit:p haha..dt e bara tjejerna som snackar skit egentligen.. men men jag förstår nog=) hehe..



jag var nyss istan och fikat med en kompis faktiskt.. åt blåbärspaj och så..e helt mätt..

och känner mig sömnig också när dt e varmt och soligt..haha..konstigt nog..lat som fan:p händer inget spec faktiskt, men men ha en trevlig dag:D pusss

2009-04-10 @ 15:15:22
URL: http://amychen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0