GODMORGON

Blev inte att lägga upp några fest bilder igår.. Fredrik ville se avsnitt av Andra Avenyn så jag klappade igen min dator och så såg vi det tillsammans :) Han har blivit helt tokig i Andra Avenyn :p I början när vi träffades satt jag hos farmor och såg på de, då såg han riktigt plågad ut, men han frågade ibland "varför gjorde dem så? Vem är de där? " osv. Han frågar än idag vissa grejer när vi ser på de :D hehe.
Hoppas verkligen att det kommer ut så att man får köpa de.. Både Fredrik och jag vill ha de! Och vi är nog inte dem enda som vill de ;p haha.

Aja.
Idag tänkte jag skjuta städningen åt sidan, hur mycket jag än diskar och plockar, så kommer det bara fram ny skit, så jag ger upp, vi får hjälpas åt till helgen istället :)
Så idag blir det att plugga till provet som jag inte klarade för flera månader sedan, kan inte skjuta upp de längre! Ska ut på promenad med hundarna, och efter promenaden ska dem tvättas!
Hoppas att det finns varmvatten kvar sen efter de, för jag behöver också duscha.. Nog för att dem inte ska ha varmt vatten, bara ljummet, men ändå.. Varmvattnet tar slut ganska snabbt .. :)
På sätt och vis är de skönt att varmvattnet tar slut efter ett tag, då står man inte och duschar hur länge som helst, och då blir det inte så dyrt! :)

Nå men, nu ska jag ta och läsa lite bloggar, sen se på Hem till gården :)


ha en fin dag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0