GADD SUGEN!

Gud jag är så fruktansvärt sugen på att gadda mig igen! Är ju inte så länge sedan jag gjorde de, men fan det är som en drog! När man väl har börjat så går det inte att sluta! :p haha
Har suttit på www.gaddad.se och kollat på en massa fina tatueringar! Vill nu bygga ut min ner till armbågen.. :)
Har en massa andra idéer på vad jag vill ha för tatueringar.

*Text på vänster underarm, men eftersom jag vill bygga ut den jag har, kommer jag ha så myckt på vänster, så det får nog bli höger underarm ;)
*En orkidé på höftbenet
*Porträtt av Wille på ena skuldran eller mellan skuldrorna.
*En ödla som går bakom örat och svansen en bit ner mot nacken.
*Tribal på vaden.
*Något snyggt på handleden.
*något på svanken.

ja, det här var några som jag verkligen vill ha!

och här är en bild på min fina tatuering :)
$


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0