FEST

Idag ska vi tydligen ha fest :p så nu håller vi på och städar lite smått, är inte så stökigt, men vi dammsuger osv, jag har fått gå omkring och nysa väldigt mycket idag för att det har blivit lite dammigt helt plötsligt.. Är för mycket päls, hoppas att jag inte blir för allergisk mot katterna .. De är dem jag reagerar på som mest, sen Steven.. Felix reagerar jag inte alls på som tur är!

Aja, nu ska jag fortsätta med att dammsuga och dammtorka så att jag inte nyser ihjäl mig :) Sen kanske jag ska bada hundarna, få se..  Hoppas på att Simon kan ta hundarna, i alla fall Steven, då kan han få bada Steven om han vill :) Simin och Steven är bästa kompisar så ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0