DÅLIGT..

Jag sa ju att den här dagen inte kunde bli annat än dålig! Och det blev den verkligen, jag tog mig inte ens iväg till skolan! Hade ställt klockan att ringa 06.00.. Men vad gör jag då? Jo, för ovanlighetens skull så stänger jag av larmet, jag ligger inte och snozar (stavning?) som jag brukar! Ja, då vaknar jag typ just när bussen går.. Så ja, de var min skoldag de, som bortblåst...
Och sen så har Felix börjat matvägra. Han vägrar äta sin burkmat, han vill ha torra kulor.. Nyss när jag gav hundarna mat så tog han bara och slickade på sin mat lite och sen satte han sig och stirrade på Steven som smaskade på sina torra kulor..
Tycker synd om Felix, men tyvärr så får han inte äta torrkulor, hur mycket han än vill, han spyr upp dem lika fort som han satt i sig dem. Tro mig, han gör de.. Steven hade lämnat kvar mat, och då såg jag inte när Felix gick dit och smaskade i sig dem, sen tog det 10 minuter och så låg dem i en korv på golvet, då spydde han upp dem.
Vet snart inte vad jag ska göra med honom.. Å de värsta är att burkmaten snart är slut. Måste ta mig till Häst & hundliv och se om dem kan beställa in den maten han har, för den finns fanemej ingenstans..

Aja, nu ska hundarna få gå ut och skita.. Nog för att de bara är Steven som skiter ute. Felix har en jävla protest på gång nu för tiden..

hejs

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0