ÄCKLIGA DRÖMMAR..

Jag har totalt tappat dagarna. Vet typ inte ens vad det är för dag idag!!

Njuter nu av min morgonsnus! Har inte tagit någon förrän nu.. mm vad gott! Det är några som har sagt att dem ska sluta tillverka Knox, men hon på Druggen sa att dem som tillverkar det hinner inte tillverka så mycket som dem behöver. Så nog ska jag få ha min Knox!
Men har börjat fundera på att sluta snusa..



I natt har jag drömt konstiga drömmar om Fredrik, och det var inte bra drömmar..
Dröm nr 1:  Fredrik hade varit otrogen, det är det enda jag kommer ihåg från den drömmen..
Dröm nr 2: Fredrik tog bara sina grejer, lämnade mig och blev tillsammans med en annan tjej..
Dröm nr 3: Vi var ute på krogen eller nå liknande.. Det var inte mig han for hem med, han hade armen om en annan tjejs midja och for iväg med henne i någon bil..
Dröm nr 4: Vi var i en affär. Det ringde någon på hans telefon och det kom två tjejer sen efter ett tag.. Det var en brunett, det enda kommer jag inte ihåg, mest troligt en blondin..
Den där brunetten kom fram med ett fett leende och presenterade sig. Kommer inte ihåg hennes namn.. Sen så gick vi omkring i affären, var typ en presentaffär.. Helt plötsligt var det en säng i butiken och Fredrik och den där bunetten satte sig ner i sängen och sen så lutade dem sig ner/halvlåg och började hångla framför mig..

Dröm nr 4 tyckte jag var värst, för den kändes så verklig.. Fick riktigt tvinga mig att vakna, var inte lätt, men till slut lyckades jag vakna.. Var kallsvettig och la armen om Fredrik, han vaknade lite och då sa jag "lova att du aldrig lämnar mig" ...
Han lovade mig det! :) hehe.
Vet att han aldrig kommer att vara otrogen. Han blev förvånad över att jag sa sådär åt honom.. Han började undra varför jag sa så .. Då berättade jag att jag hade drömt hemska drömmar om honom.. Sen ville han veta vad jag drömt och jag berättade.. han skrattade..
Men dröm nr 4 blev han lite nyfiken på, för den tjejen kunde jag beskriva mer hur hon såg ut.. Han kom fram till att det måste vara ett av hans ex, och hon har jag aldrig sett .. :p haha.
Jag beskrev henne så bra så att han sa att det måste vara hon, kan inte vara någon annan..

Fan vad äckligt det är egentligen, jag kan drömma om en person, som jag aldrig sett.. Sen så kan jag träffa den personen och så händer samma sak som i min dröm..
Och Fredrik ex visste jag inte ens att hon var brunett.. Men vet att dem här drömmen aldrig kommer att inträffa :p haha. Men tyckte ändå att det var äckligt att jag kunde som veta hur hon såg ut :p
Voi voi.
Men jag litar på min kille! Det gör jag :) Han har aldrig gett mig en anledning till att tvivla på honom :)

Aja, nu ska jag ta och läsa lite bloggar, sen så ska jag äta frukost eller nå .. :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Läskigt med såna drömmar ;<



Du är utmanad på min blogg :D

2009-04-11 @ 22:29:46
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0