99 saker ni inte visste om mig


99 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? Maria Sandra Angelika
2. Exakt ålder? 18 år, 2 månader och några dagar.
3. Bor? - Kalix - utanför.
4. Bor tillsammans med? Min underbara pojkvän, våra hundar och katter. :)
5. Husdjur? 2 hundar och 3 katter.
6. Färg på ditt hus? Rött med vita knutar
7. När är du född? 17 januari, 1991.
8. Klass? Skog 1:2
9. Vilket år tar du studenten? 2011
10. Något jobb? Studerar
11. När ska du sova ikväll? Ja det vet jag inte.
13. Duschat idag? Nej, men ska göra de efter att jag svarat på de här.
14. Kramat någon idag? Jo, Fredrik och Felix :) <3
15. Pussat någon idag? Bara Felix :p
16. Vad har du ätit? Rostade mackor och Oboy :)
17. Dagens klädsel? Just nu, bara en morgonrock.
19. Dagens sötnos? Felix :D
20. Dagens roligaste? Felix och Sigrid som leker :)
21. Har du många vänner? Ja några st tror jag :p
22. Hur många har du kysst? Alltid såna där frågor.. De är väl några st.
23. Vem kramade du senast? Fredrik :)
24. Hur många vill du ha sex med? Alla? sjuk fråga! Bara Fredrik så klart!
25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? Bara Fredrik =)
25. Hur många har varit otrogna med dig? Noll
27. Har du pojk-/flickvän? Jadå, snart sen 7 månader tillbaka :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? Fredrik :D
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Mobilen är i köket och orkar inte hämta den :p

FAVORIT:
31. Film? Hmm.. finns så många bra filmer, men tycker bättre om serier :)
32. Låt? Italobrothers - The moon
33. Mat? Potatisgratäng och nå gott till .. :)
34. Dryck? MER äpple och cola :)
37. Stad? Ja det vet jag inte, Sundsvall är väldigt mysigt!
38. Land? Storbritannien!
39. Ämne i skolan? När vi får fara ut och köra skotare :)
40. År? jag får nog säga 2008 :) Blev tillsammans med världens underbaraste kille och så fick jag mig äntligen ett hem!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Nadja :p
43. Gången du spydde? Någon vecka sedan, men de var av rädsla :p haha
44. Gången du grät? Flera veckor sedan.
45. Pizzan du åt?  Typ förra veckan :p en vesuvio såklart ;)
46. Gången du var i göteborg? Aldrig varit där
47. Gången du var i stockholm?  I Januari när vi skulle och hämta min bil från Norrköping :)
48. Gången du var full? Någon vecka sedan, när vi hade fest :)
49. Gången du var hög? Har aldrig varit de och kommer aldrig att bli de heller!
50. Personen som såg dig gråta? Fredrik


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Vitt
52. Hund eller katt? Hund :)
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa, men ibland kan man vela ut och festa :)
54. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel
55. Singel eller upptagen? Upptagen sedan 8 september 2008 :) Nadjas födelsedag :D
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Blogg.se ;)
58. Ragga eller bli uppraggad?  Bli uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? Big Brother
60. Svart hår eller blont? Inget av de :p
61. Blåa ögon eller bruna? Blåa
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller stockholm? Svårt att svara på när jag aldrig varit i GBG
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Vänster
65. Coca cola eller fanta? Coca-cola
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Randigt eller prickigt? Prickigt
68. Älska eller älskas? Båda :p
69. Leva eller dö? Leva!

ANTAL:
70. Personer du älskar? Många, Fredrik, hundarna och min familj
71. Personer du hatar? Några st.
72. Personer som sagt jag älskar dig? Till mig? Då är de några st.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Bara Fredrik!
74. Glassar du ätit på en dag? hoh, vill inte ens tänka på de, för mycket glass!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Luleåkalaset ! Helt klart!
76. Gånger du haft minnesluckor? Hänt några gånger.
77. Piercingar har du? Inga, för ränknar inte med öronen när man skjutit dem.
78. Personer du saknar just nu? Min familj
79. Gånger ditt hjärta brustit?  Det har hänt några gånger.. Men aldrig mer: Fredrik <3


VEM:
80. Vill du kyssa nu?  Fredrik :D
81. Ska du träffa imorgon? Vette fan :p
82. Sjöng du senast för? Mig själv och hundarna :p
83. Hade du senast en msnkonversation med? Hmm.. Mari kanske.
84. Spelade du tv-spel med senast? Fredrik :)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Där finns det några personer...
87. Förtjänar att dö? Dem där... *morr*
89. Vill du sova brevid inatt? Fredrik och Felix :) som varje natt :)


VAD:
90. Gör dig glad? Fredrik, familjen, hundarna och vänner.
91. Gör dig ledsen? Finns en massa saker som kan göra mig ledsen.
92. Vad vill du helst göra nu?  Duscha
93. Önskar du att du slapp göra? Gå in på toa. är så svinigt där från katten..
94. Vill du ha nu? En miljon.. eller iaf 10k.
96. Längtar du till? Sommarlovet.
97. Tycker du om dina betyg? Kan jag inte svara på, vet inte hur jag ligger till.
98. Ångrar du i ditt liv? Ja det finns en massa saker som jag ångrar. Men gjort är gjort..
99. Är det bästa som har hänt dig?  säger bara en sak : Fredrik! <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0