TRÖTTER

Börjar som bli lite trött nu .. :p Ska alldeles snart gå och lägga mig, tänkte bara läsa lite bloggar eftersom jag inte hunnit göra de på nå tag nu .. :p

Ja, efter jag skrivit senast så har jag varit ute med Nadja, Mia & Sofia.. :) Hade kul som vanligt med mina flickor .. :) Efter nå tag så åkte Mia & Sofia hem.. Var jag och Nadja kvar som satt och pratade, men sen så kom Shimal och 2 andra, kan aldrig lära mig deras namn .. :p hehe.. Satt och skuumade med dem ett tag innan man gick hem och satte sig framför tv:n.. :)

Ja som sagt, jag tänkte läsa lite bloggar, så de är de jag ska sätta igång och göra nu ;p

Sov gott nu alla! :) Det ska då jag försöka göra :)


Fredrik <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0