TRÅK TRÅK

Sitter här i Haparanda då hos min mams. Finns då fanemej ingenting att göra här.. :/
Har varit och träffat Bea och Elin en sväng.. Först så satt man med Bea och snackade bara en massa saker.. :) Sen så gick man vidare till Elin och fick se hennes nya cavalier valp, fyyfan vad söt han var . Blev ju riktigt kär :P haha

Får se då vad man hittar på senare.. Blir nog i alla fall att ta och lägga sig ganska tidigt tror jag :/ Men det finns en positiv sak i de, det blir imorgon snabbt då och jag får träffa söt <3 Hoppas då i alla fall på de, hoppas på att ingenting kommer i vägen !! :)

Ja, nå eftersom jag har så lite att göra så ska jag ta och läsa lite bloggar, får se om jag orkar uppdatera nå mer :P hehe..


Pusspuss till min sötis <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0