TORSDAG

idag hade man en liten sovmorgon till 9.10 :) Nice som fan.. Då började man dagen med Grönt, ämnet heter så .. :p Då gjorde jag klart mitt terbarium.. Vet nu inte om terbarium stavas sådär, men man förstår ju ändå vad jag menar .. :)
Sen hade vi datakunskap.. Efter de så fick man sluta.. Men det visste ju inte vi om, så vi satt ju och väntade på fysiken. Men det gjorde ju inte så mycket, skönt att sluta tidigare.. ;p

När man kommit hem från skolan så blev det att slänga sig framför tv:n.. Sen så pratade jag med Fredrik på telefon, har inte fått se han idag :/
Blev hemmagjord potatismos och korv.. Gött gött.. ;p
Efter maten så låg jag framför tv:n och då frågade Mari om vi skulle fara till simhallen och röra på fläsket lite, ja, så inte tackar man nej till de.. :p så det var bara att packa väskan med badgrejer och sticka iväg till simhallen.. Eller ja, Mari hämtade mig med sin moppe.. :p
Efter simmandet så for vi och träffade Mia en sväng. Nadja kom även dit när hon slutat i köket..
Ja, så nu sitter jag här. Nadja stack nyss ut till Shimal.. :p ska väl gå och säga hej till han också ..

Nej, nu ska jag typ prata med Nadja lite och sen så ska jag SOVA.. Orkar fan inte läsa några bloggar tror jag, är så förbannat trött.. :p


Fredrik <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0