Tjooosan

vaknade i onödan idag, behöver inte gå på matten eftersom de är matte A, och den har jag redan gjort förra året, så jag får börja med matte B först efter jul.. Men skönt ändå :) Ska typ ta och gå på en mattelektion i veckan så att man får repetera lite grann.. :) Ska prata med Janne på torsdag om de.. :p
Så imorgon är man ledig, för de är matte ända till lunch, sen så är de IV, och de har vi inte heller.. ;D yeey.
Så nu ska jag ut i skogen med min man och ha date med an massa granar osv ;) hahaha
Ska ändå typ ta med mig fysikböckerna så att jag får plugga lite, gick åt helvete idag på lektionen, fattade ingenting.. :/

Men men..

Nu kommer Fredrik och hämtar mig ;p säkert är de hans bil jag hör nu, så jag ska ta och hoppa in i skorna ;p

Ha en sån jävla bra dag nu! :)



Fredrik <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0