TISDAG

Har inte orkat skriva nå idag typ.. Är less på de mesta just nu.. usch
skolan kommer gå åt helvete, eller vissa saker i alla fall.. Kommer aldrig lära mig fysiken, de går bara inte.. Jag förstår inte ett jävla skit.. Även om man förklarar på olika sätt åt mig så förstår jag inte.. Vet inte hur fan jag ska göra så att jag lär mig.. Kanske specen ändå inte är något för mig? Känns inte som de nå mer ..
Har mått illa sen jag gick från skolan också. Fattar inte varför och jag börjar må mer dåligt nu också.. Säkert för att jag har börjat äta så dåligt den senaste tiden..

Jaa .. Hmm.. Finns som inte så mycket mer att säga.. Har inte gjort nå idag, legat och glott film och sovit, de är de jag har gjort.. Ja nå nyss kom Nadja hit och vi for upp på ICA så att jag fick köpa lite kattmat och kattsand.. Det behövdes så verkligen..
Ska väl snart dra ut och möta Mia.. Hon ville äta på Waressi..

Nå men.. Nu ska jag gå och sätta mig framför Tv:n och vara lite social med Nadja..

Heippa


Saknar min Fredrik .. Puss puss <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0