SEG LÖRDAGS "MORGON"

Tycker att den här stunden jag har varit vaken har gått fruktansvärt segt... Jag funderar på att ta och lägga mig och sova igen eller nå. Inget händer ju ändå.. :P

Fan vad folk de kom igår på festen.. Vet ju typ inte vem någon var.. eller om man inte tänker på dem som jag kände från Kalix på festen, typ 10 st.. Då var de Fredrik, Ante och Matte från Luleå som jag visste vilka de var.. Sen så visste jag inte vem en enda jävel var..
Sen efter elva tror jag de var, då åkte jag iväg med Fredrik och Rikard och hade kul :) Ja sen var de ju 2 tjejer till då. :) åkte till Luleå å så.. :)

Näe, nu börjar mitt huvud sega som bara den, ska nog lägga mig i soffan och snarka lite till.. håhåjaja..



<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0