OOOORKA

Måste nu hitta någonstans att bo... Usch jag orkar inte med sånt här jävla tjaffs.. Jag får väl göra vad fan jag vill...

Lite om min dag då.. Försov mig, så jag orkade inte gå på den enda lektionen som jag hade idag.. Satte mig istället på en parkbänk med bord och så sov jag där i någon timme..  När man vaknade så promenerade jag till sjukan, skulle prata med Sofia och Nea.. :) Efter de for man till skolan och käkade lunch med Sofia i min klass.. Idag var det köttfärssoppa..
Har nu varit med Fredrik och Nadja i några timmar.. Har cruisat runt här på "stan".. Var även och åt en Vesuvio pizza på Buffone, måste då säga att deras vesuvio var mycket godare än Waressis :P
Får se vad som händer senare.. Ska väl ut på någe tag och vara med Nadja. Är äckligt trött igen så jag ska nog gå och sova tidigt idag.. Måste ta mig upp till skolan imorrn..

fyyyfan de här tänkandet över boende tar verkligen på krafterna.. Man sitter och tänker på de fram och tillbaka samtidigt som jag har en annan grej i min skalle.. Så man har en bra grej, och en dålig grej som man sitter och tänker på nu hela tiden.. Men fan, jag orkar inte hålla på och bo på olika ställen hela tiden, jag vill ha något som jag kan kalla "hem".

Kommentarer
Postat av: Mia

Men du får ju den här lägenheten, om vi får min kompis ;)



Då får du flytta in redan 1/10 :D

2008-09-11 @ 11:09:11
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0