MÅNDAG

jaa.. lite om min helg då först kanske?
Fredag gjorde jag väl inte så där jätte mycket, pluggade färdigt växtformologin, kommer inte ihåg helt säkert om de hette sådär, men nå liknande i alla fall ;)
For senare iväg någongång och åkte med Emma lite.. Efter de så for jag till Jeppe. Bea tyckte jag skulle komma in. Hennes Robin var också där .. :) Så man satt där ett tag :) Efter de så blev de att fara hem och sova typ.

Lördagen gjorde jag inte mycket, vaknade vid halv 11. Käkade frukost och fixade mig osv, sen så kom Fredrik till mig vid 3 tiden tror jag .. :p kommer inte ihåg säkert. Vi åkte lite bil, hämtade öl osv.. Fredde tvättade sin bil också där under dagen :) Eller tvätta å tvätta, men spolade av den i alla fall :)
Anton, min lillebror, var helt jävla tokig i Fredde nu i helgen. Andra gånger som Fredde varit med mig i Happis så har Anton sprungit och gömt sig .. Nu hänge han på Fredde och pillade i hans hår å en massa :) Dem var hur söta som helst tillsammans ^^ hihi. Mina söt pojkar <3
Senare på kvällen så körde vi Bea och Ewe? , (inte bra på namn eller stavning ;D ). De skulle någonstans. Efter de så åkte vi hem till mig så att jag fick fixa till mig och byta byxor och så åkte vi till Nikkala och skulle hämta Emma. De var öl kväll ;p fan var så himla länge sen man drack öl, och gott var de!
Vi åkte sen in till stan, hämtade upp mamma som också skulle dricka.. :p vi körde henne till de stället hon skulle till, kom med in en sväng också, men sen åkte vi iväg..
Måste även berätta att jag var och träffade Gina en sväng också! Fan vad länge sedan man träffat henne.
Jaa, sen så fick jag och Fredde komma med och åka jänkare :p fan i lööööve it!! sjöng med musiken som fan och hade jävligt roligt :D
Måste nu bara berätta en grej som sades i jänkaren när mamma åkte med en sväng:

Fredde: Svärmor! Får jag ta på din dotter?!
Mamma: Jo, ta vars fan du vill !
Jag: Men mamma !
Mamma: Ja men vafan, du lyssnar ju ändå inte på vad jag säger!

Haha.. Fan vad jag skrattade.. Skrattar ännu när jag tänker på de. roligt var de ändå att dricka samtidigt som sin mamma, hon är ändå lite små cool när hon druckit .. Hahah.. nu vet man vem man är brås på ;D hahaha voi voi

aja.. Söndag.
jag och Fredde gjorde inte mycket, låg i sängen typ hela dagen..  Vi åt lite frukost och så gick vi och la oss i sängen igen. Fan vad sliten man var.. kommer inte ihåg så mycket egentligen av vad vi gjorde igår .. Var och åt på Frasses, sen åkte vi nått varv runt stan och sen åkte vi tillbaka till Kalix. Fan vad skönt de ändå var att komma tillbaka hit :p
Vi åkte och pratade med Nadja och sen så åkte hon med oss in till Näsbyn. :)
stod här utanför med Fredde och pratade med han ett tag, sen var han tvungen att åka hem . Fan man börjar sakna honom så fort man vet att han måste fara.. :( hihi

aja.. Idag då?
Var på skolan en sväng, pallade sen inte nå mer så jag for iväg med Mari efter lunch. Vi for till Chili och kollade på lite kläder, hittade lite saker som jag blev sugen på att köpa, men tyvärr så säger mitt kontokort nej .. :p jag hatar att vara fattig.. :/
Sen så tog vi bussen till Djuptjärn, skulle hem till Mari för hon skulle hämta lite kläder.. :) Åkte sen med bussen till farmor.
Sitter här nu hos farmor, Mari och hennes hund kom med mig hit. Farbror jörgen och kusin Elin är här också , så jag ska nog gå och ta mig nå att äta nu..
Får se vad som händer sen ikväll. får se..

yesyes.. ska gå ut i köket efter att jag läst bloggar. heippa!


Puss på min underbara Fredrik <3




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0