LÖÖRDAG

Vissa här har vaknat redan kvart i nio typ.. Det var pga att telefonen ringde som ett psykfall, men inte fan orkar jag störta upp ur sängen för att svara i telefon.. Alltså de var hemtelefonen.. Så jag låg kvar med kudden över huvudet och försökte somna om.. Men sen så skickade syster Mari ett sms åt mig, så då ringde jag henne och vi pratade ett tag.. Efter de så fick jag ringa och väcka Fredde, Henke lyckades inte få han att svara i telefon.. hehe.. Men när jag ringer så svarar han alltid :D haha.
Väntar nu på att Mari och Henke ska bli klara så att dem plockar upp Fredde och sen kommer hit och hämtar mig ;p Vi ska till Luleå idag ;D Wohoo, köpa kläder! Nya tröjor ! fan vad nice! Fick 3000 igår in på mitt konto, kommer in mer pengar nästa vecka ;) Nice nice..

Jaja. Nu ska jag gå och slava lite mer.. Har redan dammtorkat, dammsugit och skurat i mitt rum.. och plockat upp lite kläder och rensat lite, bara för att farmor skulle sluta tjata.. Men fan inte blev man nöjd med de inte, nu fan måste jag gå och diska också.. Fast att jag redan är stressad... fyfan.. inget man gör är någonsin nog bra...

hejdå



Fredrik <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0