JAOO..

Har ingen feber idag! yeey.. :D Har nu bara helvetes ont i nacken och halsen är lite jobbig.. hostar lite också.. Och imorgon blir det skola! Jag passar på att fara dit den kortaste dagen ;) hahaha

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Åh nej, jag tror mitt program på tv redan har varit! måste kolla snabbt!
Okey, de hade inte de.. Nu flåsar jag typ bara för att jag fick skynda mig.. usch ..

Måste fara och hämta mat åt min Misse också :) Tur att ICA ligger så nära :P annars skulle jag på knasig av att behöva gå långt.. :P är lite lat idag..

Men men.. för tillfället har jag inge mer att skriva :) uppdaterar sen när jag kommer på nå..

Snälla, ge mig nå förslag på vad jag kan skriva om ..

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi okej :)

2008-09-04 @ 15:15:55
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0