JAG ORKAR INTE MER...

Har så jävla hög feber.. kan typ inte ens blinka för att de börjar göra ont i huvudet... Har typ sovit sedan jag bloggade sist... låg på soffan framför tv:n men somnade där.. Sen så skulle min farbror och kusin komma hit, så jag for och stängde in mig på rummet...
Har i alla fall drömt fina drömmar, så lite positivt har de varit.. Man önskar bara att de skulle bli så i verkligheten.. :) Men jag har en känsla av att det faktiskt komer att bli så som jag drömde :D *försöker le stort*

Dricker nu lite varm O'boy.. Halsen känns genast bättre när man dricker varmt... Febern bli bara värre och värre.. Har inte kollat tempen, men tror den ligger runt 39 grader.. och då är jag jätte sjuk för min vanliga temperatur ligger på ca 36,5 eller nå sånt...

Nä, nu ska jag gnälla vidare på msn.. Heippa!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0