IMORGON.

Ja nu jävlar har jag fått klipptid på mitt favorit ställe .. ;D Ja, för er Happisbor som läser min blogg så är de Unik  som gäller för mig ;p
Så imorgon åker de äckligt risiga håret iväg ;p halv två fick jag tid, så måste åka med bussen direkt från skolan till Happis ;p nice nice .. :D Jag läntar så förbannat mycket! Är ju över ett år sedan jag var hos en riktig frisör senast :s
Klippa, klippa, Klippa:D  Faaaan vad nice!!

aja, nu ska jag tillbaka till tv:n i typ tio minuter, sen så ska jag börja gå tillbaka till skolan..

Heipps!

Kommentarer
Postat av: Bea

Unik är bra, men jag har förde hittat bättre frissa ;) så kom inte o skryt :D

2008-09-26 @ 10:49:13

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0