HAPARANDA IGEN DÅ..

Nu är jag i Haparanda igen.. Eller jag har varit här sen tio över ett typ.. Blev bara att sticka till frisören direkt när man hoppat av bussen. Fick klippa bort hur mycket som helst, var jätte mycket hår som var dåligt.. Men som tur är så är hon ju så duktig, så de syns inte ens att jag har förlorat typ 5 cm :p
Blev då skitnöjd i alla fall ;p
Sen jag for från frisören så har jag snackat med Fredde på telefon ^^ Kommer inte få se han förrän imorgon, så jag saknar ju han.. :p har inte sett han sen i onsdags när han var och åt lunch med mig på skolan :( aja, kan ju vara bra att man inte ses varje dag så att man blir less på varandra, de skulle ju inte vara bra de.. :)

Men men.. Nästa vecka blir de att bo ensam hos farmor, hon kommer att åka utomlands.. Fusk.. Men satan vad skönt de kommer blir att få vara ensam ett tag.. :)

Yesyes..

Nej, nu ska jag kolla på blocket och sen så ska jag gå och lägga mig i sängen och vila lite.. är så jävla trött..

Heippa!



Saknar min Fredrik <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0