FYFAN VAD KALLT!

Nu är det satans kallt ute .. nu är de dags att ta fram täckbyxorna :p   hehe..

Igår blev det att följa med Fredde hem till han å sova.. :) vi skjutsade bara hem Nadja och for till Mari och hämtade några Jotex tidningar innan vi for hem till han. :) han satt vid datorn och kollade lite grejer så jag placerade mig i ena fotöljen ;p ligger alltid så konstigt i en fotölj, men skönt som fan är de ;p sen så såg vi på tv , kollade på nå program där de höll på å bygga en motorcykel ;) slutade med att jag somnade där jag låg .. då tyckte Fredde att vi skulle lägga oss i sängen och sova ;p fan hans säng är skön! men min är ännu bättre, alltså den jag har hos mamma :p

Idag vet jag inte riktigt när vi vaknade.. :p men tror den var kring 14 eller nå innan vi gick ner .. efter någon timme for vi in till Kalix och käkade på 11ans, blev en natchotallrik som vanligt ;p nam nam
sen for min söt hem för han sku å jobba i natt som vanligt.. :)
Var ute med Nadja ett tag, satan vad kallt de var ute alltså.. Men vi hade kul i alla fall , vi satt och eldade upp en leksaksbil i plast ;p haha.. fyfan vad de luktade illa..

sitter nu och pratar med Fredde på telefon ;p han är ju bara för söt .. :D

aja, nu ska jag fortsätta prata med honom :)

godnatt på er söta där ute!


Fredrik <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0