FÖR FÖRSTA GÅNGEN..

I mitt liv så har jag sett en sån där grej som man blåser bort löv med! Och gud vad han såg rolig ut att hålla på med! :D Jag bara MÅSTE ha en sån någongång i mitt liv.. !! okey, tyck att jag är barnslig, men vafan :D
Det är mycket jag ska ha i mitt liv, bland annat en massa djur, alltså en massa hundar och hästar, katter såklart.. Sen kanske nå annat smått å gott ;P

Men men.. Skolan gick bra.. :) Var fläskkarré med potatis och sås till lunch, efterrätten var fruktgrejs med grädde, mumma! Mari lurade mig och sa att de skulle bli tårta :P haha Nå men, de var ju inte hela världen ;)
Efter klasstimmen så stannade jag och Sofia och pratade med Tord, hoppas han nu fixar vårat satans problem.. annars kommer jag att dänga ner den jävlen.. Inte Tord då, men den som saken gäller om.. :P

Jag och Mari for en sväng till Furuheds, usch, tycker inte alls om att vara där .. :p
Vi gick hem efter de, Nadja mötte oss..
Kom nyss ut från duschen, tänkte bara blogga lite före jag börjar fixa mig.. Måste hinna med bussen till Djuptjärn ;) Nadja och Sofia ska ha en liten fest.. :p  hoppas det kommer att gå bra, om inte annat så.... ja, jag vet inte vad.. :/
Sen så ska man någon gång på kvällen/natten å svamla :D yeeeey

Nå men, nu måste jag hitta mig nå kläder å ha på .. :p

Puss å kram!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0