EN SÅN DÄR JÄVLA MÅNDAG

Usch, jag hatar verkligen måndagar.. Varför? Jo, det betyder stiga upp tidigt på morgonen... Skolan är väl rolig i sig, jag trivs ju där, men jag tycker inte alls om att stiga upp vid halv 7 .. :P Säger dumma jag, som vill bo typ i Björkfors.. då måste jag ju stiga upp ännu tidigare för att hinna med bussen till skolan .. :P jag är lite knasig ^^

Ja, for ju till skolan på morgonen... Vi skulle vara på sågen och kolla in lite där.. Booring måste jag säga.. Vi fick sen se en film, och jag min jävla soppråtta somnar ju ! :O Hur fan lyckas man?! Har en liten känsla av att jag snarkade till lite också .. :/
Och jag håller på att bli sjuk.. tror jag.. Halsen känns sådär konstigt i halsen .. :/

Jaaa.. men efter sågen så var jag så jävla trött , så jag for iväg därifrån.. Satt ute i "skogen" och lyssnade på musik och filosoferade .. :) Det var skönt som bara den att få sitta och rensa tankarna...
Sen for jag iväg på stan med Nadja, Mia å Sofia.. :) Fikade lite på lyktan osv..

Sitter nu här hos farmor och väntar på att fläskpannkakan ska sättas i ugnen.. Är egentligen inte hungrig, men vafan.. Man kan äta i alla fall..

Nu ska jag kolla vad folket skriver på msn..

Heippa

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0