EGEN DATOR ;p

Nu sitter jag vid min "egna"dator.. :p Har fått hämta ut min dator från skolan nu ;) Nice like hell! Fan vad jag tycker om den här datorn redan nu, den är så jävla mycket snabbare än farmor cp dator.. Egentligen så är det konstigt att farmors dator är så konstig som den är, för den är typ sprillans ny.. :s De måste ha varit någon konstig nöt som har satt nå skit på den datorn.. Ja, sen så är de ju vista på den också, och vista tycker jag absolut inte om!
Ska ta och köpa mig en satans lång nätverkskabel nu så kan jag sitta i vardagsrummet och surfa samtidigt som jag ser tv ;)
Ja vad har jag gjort idag då ?
Vaknade från och till efter klockan 6 .. Sen så ringde klockan prick 8.. då såg jag att Fredde skickat ett sms och frågade omjag var vaken.. så jag smsa åt han och då ringde han, då var söten redan typ här .. ;p hehe..
När han kom hit så la han sig i sängen och sov och jag gick och duschade osv.. :) Eller vi kollade avsnittet av Andra avenyn först, för jag missade det igår .. :)
Sen for vi till skolan och åt, spagetti och köttfärssås ;p mumsmums :D Jag åt som ett svin ;D haha
efter de satt jag och Fredde med Mari tills hon började sin lektion, sen hämtade jag ut min dator .. :p hehe.. Vi på specen får en egen dator från skolan, men den ska ju lämnas tillbaka sen så klart :p
Har sedan suttit här utanför farmor och svamlat med Fredde som vanligt, han åkte nyss hem . stackarn skulle och jobba.. :)

får se vad som händer sen, Nadja ringde nyss och påminde mig om att vi skulle och äta bullar hos Mariatta (låtsas farmor) .. :) Ska väl traska dit på ett litet tag och smaska i mig lite bullar ;p hehe..  Sen blir de väl ikväll att se på film osv.. :)

aja, nu ska jag svara till dem på msn och sen börja gå till Mariatta:) förlåt, men är inte säker på stavningen av hennes namn :p Nadja, du får komentera sen och säga om jag skriver rätt ;)

heippa

Freeeedrik <3

Kommentarer
Postat av: Virro

Marjatta tror jag man skriver :p haha fan jag vet inte :S och det är min mormor haha

2008-09-27 @ 12:51:34

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0