ÄLGAR ÄR DUMMA I HUVVE..

Okey, de blev den där rubriken nu för jag kom inte på nå annat.. hehe..
Hur kom jag på de där då? Jo, jag sitter och pratar med Fredde på telefon och han sitter nu och "skriker" åt en älg att den ska sluta springa framför bilen .. :p haha.. Och så säger han att den är helt dum i huvve. vilket den är när den springer framför bilen och inte springer in i skogen ;p voi voi .. Tur att han inte körde på den i alla fall..

Jaa.. Har varit med Nadja . Vi gick och mötte Mia, snackade ett bra tag, sen följde vi med henne till Erika :) Satt där och umgicks nån timma och sen så for man hem igen .. ;p Sen jag kommit hem så har jag pratat med Fredde på telefon och suttit vid datorn .. :)

Jaja.. Finns väl inte så mycket mer att säga.. Måste komma på nå att skriva om så ska jag lägga in ett låååångt inlägg med nå vettigt innehåll . ;p hehe

aja, nu ska jag kolla på blocket. heipps!



Hoppas hoppas hoppas!!!!


Fredrik <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0