ÄCKLIG KÄNSLA..

Har en så jävla äcklig känsla i kroppen.. Speciellt i magen.. Känns som att de är något som är fruktansvärt fel men jag kan inte komma på vad de kan vara..
Usch usch, tycker inte alls om den här känslan som jag har.. vill bli av med den nu på en gång! De få gånger som jag har den här känslan, då händer det alltid något tråkigt som gör att jag bara vill gå och gräva min egen grav och bara lägga mig ner där och dö.. Fan vad är de som är fel den här gången??

Sitter just nu hos Nadja.. Hon är i duschen så jag sitter här vid datorn och väntar.. Vi kom hit med bussen men ska ta bussen sen in till stan igen kvart över nio.. Får se vad man hittar på då..

Usch, jag var på bra humör tills jag fick den här jävla känslan i kroppen.. Vill bara lägga mig på vägen och låta en bil köra över mig eller något. Kan fan inte alls slappna av ... Kan fan inte ens le..

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar.. Heippa

Kommentarer
Postat av: Mia

Du kanske får flytta in i lägenheten till den 1:a november. :) Har en etta på G, och då får vi flytta in i slutet av oktober.



Kram!

2008-09-25 @ 21:01:24
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0