ÄCKEL HALS....

Fyfan vad jag har ont i halsen, och FYFAN vad jag är trött...
Halsen är typ 5 gånger tjockare än vad den borde vara, så jag ringde till mamma och sa att hon får ringa och sjukanmäla mig, kan ju inte gå till skolan när jag fan inte kan svälja... Orkar inte sitta på skolan och göra en massa fula grimager varje gång man sväjer...
Har haft halsfluss så ofta också så jag står helst över att få någon feberattack när man är på skolan.. eller själva det spelar ingen roll, de som är de jobbiga är att jag måste gå till skolan.. Typ "jippii" att gå hem från skolan med feber... I helvete..

Har dessutom varit ute till halv fyra på morgonen... Är svintrött nu, men satan de var de värt!

Nej, nu ska jag gå ut till köket och skriva en lapp till farmor där det står att jag är sjuk.. Hon kommer ju såklart inte att tro på mig, hon kommer tro att jag skolkar eftersom jag varit ute så sent... Men så är de inte.. Sen ska jag sova.. fan vad skönt...


Fiin fin <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0