A WALK TO REMEMBER

Har för ett tag sedan sett A walk to remember. Var ganska bra, hade nära till tårarna någon gång.. Men jag känner mig extra känslig idag av någon anledning.. :p

Var ju i Luleå tidigare idag då..
Jag köpte :

* grå huvtröja med en smile där fram - Cubus 199:-
* röd huvtröja med dragkedja - H&M 349:-
* SKITFIN!!! vit stickad halsduk - Bikbok 129 :-
* Smink - H&M 292:-
* underkläder - H&M 200 :-

Våra gubbar fick gå omkring på stan bäst dem ville medans jag och Mari var och sprättade pengar :p Sen till slut så blev vi hungriga och for å åt på Waldorf.. alla fyra tog friterad kyckling med sötsur sås .. :p haha. Vi var lite enformiga, men vafan, de är ju så satans gott! 
Sen typ direkt efter de så blev de att åka hem till Kalix igen. Ja killarna var in en sväng på Biltema innan vi åkte..

ajaa.. nu har jag som inte så mycket mer att säga... typ mer än att... : JAG VILL FLYTTA TILL EGET !! JAG VILL HA EN CHIHUAHUA!! NUUUUUU !!

lite damp , I know ;p

Men nu ska jag ta och läsa aftonbladet typ.. eller nä, jag ska lägga mig å sova en stund .. väntar på att min sötnos ska komma hit ^^

heippa!!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0