VEM FAN ÄR DE?

Någon har hållt på nu i någon veckas tid hållt på och snokat på min lunar, och efter att personen snokat färdigt så har den raderat sin användare. Hur fan orkar man hålla på och göra en ny lunar varje jävla dag och gå å snoka på min?
Blev så less idag så jag bestämde mig för att ta bort den.. Men ta de lugnt ni mina vänner som jag hade där, jag har gjort en ny ;p har skickat en vänner ansökan till dem som jag vill ha som vän där .. :)

aja, nu ska jag fråga Fredrik om vi kan åka och hämta ut pengar och sen fara och äta någonstans, är hungrig som fan men har ingen lust att hålla på och börja laga någon mat.. Har egentligen ingen matlust heller för den delen. Men äta bör man annars dör man, är de inte så man brukar säga?

jaja..

heippa!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jasså, så jag får inte vara din vän där? :(

2008-10-10 @ 22:35:41
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0