FAN VAD LESS.

Jag är nu less, jag är trött hela jävla tiden.. Orkar inte gå omkring och vara så slö och känna att jag ska somna varje gång jag blinkar.. Kanske borde gå och göra en hälsokontroll och de om dem kan hitta nå fel? Något måste de vara som är fel eftersom jag är så trött hela tiden.. :/

Har inte blivit att plugga körkort ännu eftersom min farbror och kusin kom hit.. Men funderar nu på att ta och lägga mig i sängen och läsa lite i boken och se om jag kan svara på frågorna i boken, ska helst ha gjort dem till på onsdag :)

ajaa.. Jo, jag lägger mig i sängen och läser i boken, men de kommer sluta med att jag tar en "5 minuter" och somnar  ;p

heippa!



Fredrik <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0