Bababa baba baba..

Seg dag idag.. Har inte alls hänt så mycket.. Jag och Fredrik har sovit till 11 - 12 någon gång .. :) Blev att äta köttbullar och makaroner till frukost, farmor hade inte så mycket annat i kylen som man kunde ta till frukost..
Fan jag längtar tills jag bor i något eget, då jävlar ska det alltid finnas gotti i min kyl! ska aldrig behöva gå hungrig igen !! :D
Hmm.. Vad gjorde vi sen? Jag satt vid tv:n och Fredrik låg i min "säng" och såg på film på datorn .. Sen for vi till Mirror och skulle kolla min dator, de visade sig att den är stendöd.. så där har 1100 kr farit åt helvete på ett nytt batteri .. till ingen nytta alls.. fyfan vad less man blir.. Men killen där på Mirror skulle fixa nå med hårddisken så att jag kan få mina bilder därifrån .. de är fan bra, vill ha mina bilder på Wille därifrån!

Får se vad man hittar på sen då nu när man är ensam igen.. Funderar på om jag ska ta och åka till Haparanda nu när jag ändå är ledig imorgon. orkar inte vara här hos farmor.. Men känns samtidigt (som vanligt) inte ett dugg lockande att åka till Haparanda.. usch.. Finns ju ingenting att göra där..

svårt svårt.. Är på väldigt pittit humör just nu ..

aja, ska läsa lite bloggar nu.. heippa!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0