SKOTAR KÖRNING, MIDDAG m.m

Tjohej!

Som ni ser så är det inte så mycket bloggande för mig.. Har ingen dator där hemma så det blir så att jag får ta och blogga när jag får chansen :) Måste verkligen ta och köpa mig en dator.. :p
vi har inte ens några tv kanaler än, så jag sitter och nöter desperate housewives :p hehe.

Idag så var vi 5 st från klassen som fick åka ut och köra skotare :) Fan vad kul de var! Nog blev jag nervös när man skulle köra över stora stubbar osv, de kändes som att den skulle vicka, men de är ju något man måste vänja sig vid :) När jag har kört färdigt de här 3 åren i skolan så kommer jag nog inte alls bli rädd när traktorn lutar som den gör :p
Kände mig ganske duktig när jag höll på och träna där. :p
Var någonstans mot Råneå håller och höll på tror jag.. är inte säker, sov i bussen när vi åkte dit :p



När vi kom tillbaka till skolan så gick jag direkt till farmor, sitter fortfarande hos henne. Väntar på att Fredrik ska komma hit :) Vi ska på middag, eller vad man nu ska kalla de.
Farmor har gått någon slags alfakurs, eller hur de nu stavas, och nu ska dem ha en avslutningsmiddag och hon ville att jag och Fredrik skulle komma dit.. Ja, jag försökte ju förstås få slippa de, eftersom middagen ska hållas i pingskyrkan.. Men Fredrik lyssnade en gång inte riktigt på vad farmor sa, och då råkade han lova henne att vi kommer.. :p han visste ju inte vad hon snackade om .. :p stackars liten ^^ hehe .. Mari kommer väl också dit och äter. Sitter just nu och hoppas på att de är god mat :p haha.. annars så blir det att steka hamburgare när vi kommer hem!

Men men, nu ska jag gå och lägga mig framför tv:n och se om de finns nå roligt att se på :p

Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe okej, då var det inte så stort :) Typ som en etta-två ;D

2008-11-25 @ 19:04:18
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Mia

Hehe okej ;D

2008-11-28 @ 21:12:24
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0