LÖRDAG

Var ganska kul när vi festade :p Blev lite för full så de blev att man var hemma till halv 2..

Idag har man inte gjort så mycket.. Vi vaknade ganska tidigt för en gångs skull .. :) For på IKEA, Robin kom även med oss, handlade igen för 800 kr. Var egentligen bara meningen att vi skulle köpa en hylla, man fan när man gick omkring där så hittade man en massa saker som vi behöver, så det blev att lasta i vagnen :) hehe..
Efter IKEA var vi hungriga och for på Leilani och åt lite :)
Var på DjurMagazinet och ICA efter de, sen for vi tillbaka hem till mamma.

Har sovit ett tag i brorsans säng medans Robin spelat och Fredrik har suttit i sängen och masserat mina ben.. :D fan vad skönt de är med massages!!

Nu håller Robin och Fredrik och stör sig på att jag inte låter dem läsa det jag skriver :p tycker inte om att ha folk som tittar på vad jag skriver, vill dem läsa så får dem väl fan vänta som alla andra och ta och läsa sen när jag har publicerat ;) hehe

Men men.. Vet inte vad man ska göra nu.. Ska nog gå och packa lite grejer på mitt rum.. de låter som en klyftig idé!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe okej, är det många kvm? :)



Jag såg Mari och hennes kille på Leilani idag ;b

2008-11-22 @ 22:33:21
URL: http://miizing.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0