JAG SER ETT LJUS I MÖRKRET..

För första gången på jääävligt länge så kan jag se ett ljus i mörkret ! :) Känns så himla härligt.. Känns som att de mesta kommer att ordna sig nu.. ^^
Ids inte riktigt gå in på detaljer, ska hålla er läsare lite nyfikna, men jag har någonstans att bo nu! Blir kanske att flytta in nästa vecka! :) Fan vad härligt!!!! Men va fan..?!@... JAG?! De är fan Jag och Fredrik som flyttar dit ^^
Så på fredag blir det att åka till IKEA och köpa lite krejjor ;) Köksprylar, lite lampor.. nå andra mysiga saker om man nu hittar nå man fastnar för ^^

Nå men.. Vad har hänt idag då?
Vaknade 07.10.. Låg och myste med Fredrik lite, fast att han låg och sov.. Eller han försökte vakna, men så morgontrött som han är så slutade det hela tiden med att han snarka.. :p hehe.. Hann inte mysa med han så länge, 10 minuter, för 20 över så hoppade jag i kläderna.. Hann bara ge han en puss på kinden innan jag var tvungen att springa ner, sätta på mig skorna och jackan å gå ut och vänta på bussen.. Hade lite tur, Simon stod också och väntade på bussen, så då fick jag mig lite sällskap :) annars så åker han iväg tidigare på morgonen.. (sov hos Fredrik, så ni vet)
Stod och skojjsade med han tills bussen kom.. åkte iväg till skolan.. Åt lite frukost där.. Sen var de bara att byta om och hämta röjsågen.. Fan.. Jag tycker inte alls om röjsåg.. motorsåg är mycket roligare.!
Vi åkte typ till Töre .. Röjde där till kl 14.00.. Sen åkte vi tillbaka till skolan och fick fara hem..


Tycker inte alls om den här maskinen.. Den är så jävla tung också ...

Efter skolan så har jag legat framför tv:n så gott som hela tiden.. Har inte haft så mycket annat att göra.. Läst lite i min bok också.. Fan att jag har mina körkortsböcker hos Fredrik, för nu kan jag inte plugga på de när jag är hos farmor..

Men men.. Nu ska jag snoka lite på lunar och sen så ska jag lägga mig och läsa i min bok :)

Tänk.... Snart flyttar jag ihop med Fredrik.... Känns konstigt att säga "hos oss.... Vårat hem.... "... Det blir som mer "vi" i de hela .. Känns ruskigt spännande!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0