FREDAG

Denna dag började precis som alla andra dagar har gjort den här veckan, vaknade kl 7 och sen såg låg jag och myste med Fredrik till typ kvar över sju då när jag var tvungen att klä på mig och börja dra mig neråt för att gå ut till bussen.. Det betyder att jag sovit hos Fredrik hela veckan :)
Sedan på skolan så hade vi Projekt & Företagande, gick jävligt bra för mig och Mari när vi höll på att skriva :) Läraren tyckte att vi varit duktiga och att vi verkade förstå vad vi höll på med. Det var ju roligt att höra! :)
Efter POF så satt jag och Mari och pratade osv tills matsalen öppnade. Var porterstek och potatis till lunch, och paj till efterrätt :) mums!

Efter skolan så blev de att gå till farmor och börja packa mina grejer, för jag och Fredrik ska flytta på söndag! :) Nu kan jag säga vars vi ska flytta.. De blir till Björkfors, i ett sött litet hus :) Helt mysigt är de :D
Har redan köpt in en massa grejer och idag har jag beställt grejer från jotex för 1200 kr ca.. :p gardiner osv .. jätte fint :D

Nu är jag och Fredrik i Haparanda. Jag ska börja duscha mig snart och fixa mig klar, vi ska ut och dricka :) får hoppas på att det blir kul ;p

Men men.. nu har jag väl inte så mycket mer att berätta, mer än att jag längtar till söndag då när vi börjar flytta in alla grejer i huset:D :D :D

vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Hedman

Du fick ordning på ditt liv i slutändan :D

Grattis hurru =) blir säkert fint dära ska du se ;D

2008-11-21 @ 22:18:00
URL: http://hedmanthefreak.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad kul med ett litet hus! :) Men blir det inte lite tråkigt i Björkfors? Då kan du inte GÅ in till Kalix.. ;b

2008-11-21 @ 22:52:08
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Hedman

jag var först!!!!!!1 sug på den du ;P

2008-11-21 @ 23:13:09
Postat av: elin

Grattis till huset.. :)

2008-11-22 @ 09:25:56

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0