Usch varmt.

Jag önskar att jag också kunde skriva roligt .. :P Men är jag en liten tråkmåns, så enkelt är de.. :P Kan bara klaga och tycka synd om mig själv i princip, men så är de med vissa, och jag är en av dem..

Nu ska jag klaga lite, jag har ont i magen och ska nu gå och ta 2 panodiler, bryta av de båda på mitten så att de blir 4 bitar, sen ska jag sätta en bit i munnen och sedan svälja den med 3 klunkar vatten bara för att jag har tablett fobi. Sen så fortsätter jag med den andra osv.. sen så fortsätter de tills bitarna är borta..

Var bara tvungen att skriva sådär för att få lite mer text i det hela.

Vill ha sällskap.

Nej, nu vill panodilen i min mage och förhoppningsvis så ska dem hjälpa mig att slippa känna min smärta..

/Den gnälliga jag

Kommentarer
Postat av: Fegon **

Gud vad jag är glad över att få dig att skratta. Det känns underbart :)

2008-07-26 @ 00:01:10
URL: http://fegon.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0