tråktråk..

Har så tråkigt här hos mamma.. finns ingenting att göra. dagarna utan internet har varit helt otroligt långa. Men äntligen så är det fixat!

Katterna har fått vara ute lite också :) De är rädda, men dem vänjer sig. eller ja, tyvärr så är Missy helt tokig.. eller hon ska hela tiden reta upp Misse och så slutar det med att dem river ner hela mitt rum. så jag ska ge bort Missy. Om de är någon som vill ha henne eller vet någon som vill, så hör av er! hon är nu typ 13 veckor eller något liknande :)

Och om de är någon som vet en billig lägenhet i Kalix som är billig så hör av er då också! :)

Sen så ska jag köpa en Border collie :) De har jag bestämt idag :) Var tveksam i början om vilken hundras jag ville ha som sällskap när jag bor ensam.. började fundera igår på border collie, och idag när min gudmors border collie/labrador var här, så visste jag, en sån vill jag ha :)

Nu ska jag sätta på mig på blocket och kolla lite :)

bye

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0