Kändis?

Tönt eller Kändis?
[x] Har ett smeknamn.
[x] Är blyg.
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar.
[ ] Kan spara pengar länge.
[/] Har alltid haft en vän.
[x] Har gått på simskola.
[ ] Har bra ordning på mina grejer.
[ ] Jag har haft massa tejp i mitt hår.
[/] Kan gråta till film/musik.
[x] Har blivit sviken av någon.
[x] Har dissat någon.
[ ] Gillar att diskutera.
Totalt: 7

Utseende:
[x] Jag har långt hår.
[x] Jag använder smink.
[x] Har färgat håret fler än två gånger.
[ ] Har minst tre par högklackade skor.
[/] Är lång. (1.64?)
[ ] Jag bär alltid mode.
[/] Har blandad färg på ögonen.
[ ] Är brunhyad
[x] Jag har färgat hår just nu.
[ ] Är brunögd
Totalt: 5

Förhållanden:
[/] Är kär.
[x] Haft känslor för någon som inte känt samma sak.
[ ] Pussat någon av samma kön.
[x] Hånglat med en främling.
[x] Älskar eller saknar någon just nu.
[x] Tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om.
[ ] Hånglat med en polare.
[x] Fått en kompispuss av andra könet.
[ ] Varit otrogen.
Totalt: 5½

Övrigt:
[x] Jag har mobil.
[ ] Kan numret till fler än tio personer i huvudet
[ ] Kan sjunga när andra lyssnar.
[x] Gillar att kolla på tv.
[ ] Tar droger.
[x] Dansat på mitt rum.
[x] Varit på begravning.
[ ] Hoppat från en brygga.
[ ] Döpt en insekt jag hittat.
[x] Rullat ner från en pulkabacke
Totalt: 5

Dina poäng: 22½
10-16 Du är tönt .
17-24 Normal
25-30 Du är cool
30-40 Du är en kändis

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0