JAG HAR TAGIT MIG UT IDAG

Jo, så är det, jag har tagit mig ut idag .. helt otroligt! :D eller?

Älskar min telefon nu när jag har msn på den ;D hehe.. Roligt att skriva med folk :D

sen så har jag börjat få mer läsare ser jag :D hur kul som helst de också! Så nu vill jag att ni läsare säger till mig vad ni vill läsa om, så ska jag skriva de! Vad som helst och jag ska försöka skriva nå bra om de! :)

Sen så har jag bestämt mig, jag ska göra en tatuering ! Mamma blev också sugen av allt mitt tatueringssnack, så nu ska hon också göra nå blommigt på vänster överarm :) Jag vill däremot ha nå på höger överarm eller svanken.. Om jag gör på armen så blir de nå tribal med någon blomma kanske :) får prata med tatueraren sen om den kanske har nå fina idéer ;)

Nu börjar det bli spännande också , imorgon ska mamsen ringa till Kalix och höra om naturbruks .. Är så nervös att jag inte kommer kunna sova!! Hela mitt liv kommer att förändras om jag flyttar dit ! :) Jag vill.. jag vill... jag vill.. !!! :D :D :D

Nå men..
Får se vad som händer och fötter :)
Nu ska jag läsa lite bloggar och så ska jag lägga mig i sängen :) eller föresten, före sängen ska jag rensa kattlådan :)

Vi höres ! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0