ENSAM

Japp, är ensam. Har ringt till folk, men inte en enda människa svarar! :O Jag blir ju nästan orolig... Jag vill komma ut och göra något roligt, umgås med kompisar, vilket jag aldrig gör i Happis.. Kanske borde ringa Sofia en gång till och se om hon svarar nu .. :)

Yey, Sofia svarade!! :D Hon var hos Mia och såg på film, hon blev glad när jag frågade om vi skulle hitta på något sen :D Så hon ska ringa mig sen efter att dem sett klart filmen :D :D :D Är ett bra tag sedan jag träffade Mia också .. :) Är så härligt här i Kalix, man känner sig så uppskattad av de vänner man har :) Har aldrig känt så här när jag varit i Happis :)

Kalix är faktiskt mycket bättre än Happis i mina ögon :)

Nå men.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva nå mer, eftersom jag fick mig umgänge av mina söta kompisar :D Fan, kan inte låta bli att vara glad nu .. :D Allt verkar gå åt rätt håll hela tiden :D

Sen så blir det Luleåkalaset imorgon ;D Ska bli skitkul .. Lite jobbigt dock att åka buss fram och tillbaka, men det är de värt ! :) Ska försöka bli redigt full också! Har ju inte druckit nu på flera månader :P

Grattis Emma till körkortet! :)  

Men nu ska jag ta och läsa på aftonbladet.. :P

heipparalla! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tackar Sandra! :)

2008-07-31 @ 23:07:32
URL: http://emmaaap.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0