DÅLIG UPPDATERING, JAG VET..

Är i Kalix så jag har ett liv för en gångs skull.. Så det har inte blivit så mycket uppdatering :)

Igår åkte jag och Mari till Hällfors och målade om i köket :P Var ganska så jobbigt ska jag säga, höll på till halv 4 på morgonen och gjorde sen klart det sista i morse :) Så nu har hon och Henke riktigt fint i köket ! :)
Sen var jag och Mari och shoppade lite, jag fick mig en vit fin kjol och en slags lång tröja eller vad jag nu ska kalla de :) Den var också vit .. :) Gick runt och kollade överallt på saker och ting :)

Idag har vi då fixat det sista i köket , sen så åkte vi tillbaka till Kalix och har varit här hos farmor sedan dess.. Har hunnit noppa mina och Maris ögonbryn, blondera mitt hår, klippa Mari och nu har jag brun färg i mitt hår ..:) sen så ska jag ta och klippa mitt hår också, är så jävla slitet ! :/
Sen ska vi nog färga ögonbryn osv.. Och så ska vi försöka hinna med sån där brun utan sol grejs :) Men det tar några timmar, så det känna som att man inte skulle orka :S men vi ska!

På fredag så är det lulekalaset som gäller! ;D Läängtar såå mycket!! :D

Men nu ska jag gå och tvätta bort den här bruna färgen :) Nu fick ni nyfikna något att läsa :)

Hejs :)


Är ovanligt glad nu för tiden :) Känns så himla skönt! :)

Kommentarer
Postat av: Fegon **

Du har inte hunnit söka upp mig än?

2008-07-31 @ 06:29:36
URL: http://fegon.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0