Tråkar..

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på..
Kommer inte ihåg när jag vaknade men då gick jag typ och drack eller nå sånt.
När jag kom tillbaka så klädde han på sig. Kommer inte ihåg typ sen vad vi gjorde..

Måste typ träffa Julia någon gång när jag är i Piteå.. Henne har man inte träffat sen vi skildes åt på busstationen i Luleå när vi kommit hem från Turkiet.. Memories.. :) Hehe ..

Ja nu sitter jag och väntar på att Stigge (mammas sambo) ska komma hem från jobbet. Är hungrig och har varit det ett ganska bra tag nu. Men mamma tyckte att vi skulle vänta med att göra varma mackor tills han kommer hem, för han lär ju vara hungrig när han kommer.. Vilken minut som helst nu kommer han.. Jag döör av svält! :(

Nä, nu ska jag fortsätta småäta godis och kanske jag tar och orkar läsa aftonbladet också :P Vem vet?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0