Torsdag.

Funderar på om jag ska ta och hoppa in i duschen eller nå .. Nåh, man får se sen när man har bloggat av mig lite :)
Har så mycket att skriva men ändå så lite.. Mest känslor tror jag, men dom sätter jag på papper istället, alla behöver inte veta mina känslor :P Papper och penna, det bästa verktyget och farligaste verktyget ;)
Typ känner mig svullen :P hahah blir väl en sån där mischelingubbe snart eller hur de nu stavas XD hahaha
Nåja, en långpromenad gör nog susen ;)

Jo och igår försökte Nadja ("Virro", "Natasha", "Niggamamma" "Coppen?" m.m) få mig att inse att jag har en bra sång röst, men det lyckades hon inte med :P hahah, för det vet jag att jag inte har och jag kommer ALDRIG mer att sjunga framför någon :P

Men men.. Nu börjar jag bli hungrig. Ska nu gå in i duschen och stå där i femtioelva år och sen ska jag äta lite mackor.. Eller nå.. Åh! Hoppas vi har choccopops eller vad fan det nu heter! :D :D :D :D :D Var så länge sedan jag åt dom .. *mums*

Nä, nu gå då..


bye bye ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0