Tisdag.

Ja då börjar jag igen med att skriva vad som hänt på jobbet :P
Matade djuren som vanligt, städade en bur. Fixade till lite i en annan bur för det ska komma in nya kaninungar imorgon :) Tycker att det ska bli så roligt med mer kaniner! :D
Sedan så blir jag lite osäker på vad vi gjorde efter de.. Men jag vet iaf att vi sen tog varsin vagn som var full med varor och satte dom på sin plats.... Sen när vi var färdig med det så for jag och Jasmine till Candyworld och köpte och godis :D Gott var de.. Men det var på våran lunch så vi gick tillbaka snabbt sen och värmde våran mat och åt den. Hade lunchlåda med mig idag för första gången :P Vet inte hur det stavas men det var iaf schnitsel, croketter och beasås :)
Sen efter lunchen så kommer jag inte heller ihåg vad vi gjorde..
Men vi märkte lite mer varor sen och satte också dom ut sen på platserna som dom skulle vara på :)
Sen gosade vi med varsin kanin :) Fick 2 st riv märken.. En över högra handleden och en över typ bröstet XD haha .. Så kan det bli när en kanin inte är så tam :P
Däremellan alla grejerna så var vi och förde ut kartonger som var tomma.. Det var fult av dom i lagret :P
Sen så gick vi omkring och fotade lite i butiken. Orkar inte lägga upp bilderna idag så det får bli typ imorgon eller nå, :) Tog bilder på fiskar å kaninerna å en massa annant tjaffs :P haha
Det sista vi fick göra var att mata fiskarna och så fick vi gå hem vid halv fem :) Skönt !

Ja sen när jag kom hem så gjorde jag i ordning min nya matlåda till imorgon, fiskpinnar och potatismos :)
Sen har jag bara lyssnat på musik och suttit och kollat runt på lunar.

Nä, nu känner jag att ja inte orkar skriva mer..
Ska sova snart :P
Vill ha imorgon snabbt :D
För att det kommer in kaninungar till DM och såna är ju så söta! :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0